
Youtubers
Tots els detalls sobre la vida dels Youtubers
Les feines han canviat i, per tant, la manera de guanyar-se la vida. Fa trenta anys, poca gent treballava davant d’una pantalla i ara són moltes les feines que utilitzen Internet en la seva activitat habitual: converses entre treballadors, amb col·laboradors externs, gestió… Aquest boom ha anat evolucionant fins al punt que molts espanyols es guanyen la vida gràcies a les xarxes socials i, especialment, gràcies a Youtube.
Molts joves somien en convertir-se en ‘youtubers‘ i són creadors de contingut. Fent una comparació fàcil amb els futbolistes, molt pocs arriben a l’elit. El primer moviment que han de fer és crear-se un compte de Youtube i, a partir d’aquell moment, començar a crear contingut, sigui d’un tema en concret o de diversos temes.
A la pàgina SocialBlade podreu trobar molta informació sobre les percepcions econòmiques d’aquells treballadors que es dediquen a generar contingut en aquesta xarxa social, siguin aquests espanyols o de la resta el món. Per exemple, podràs veure quin és el salari d’alguns famosos i també el rendiment per visita o quin és el rendiment per cada milió de subscriptors. Igualment, es pot veure que les percepcions poden ser molt diferents depenent del país d’origen: Espanya, Colòmbia, Equador, etc.
No esperis més i comença l’aventura de ser youtuber
Per exemple, PewDiePie té poc més de 100 milions de subscriptors, els seus vídeos s’han vist més de vint-i-cinc mil milions de vegades i es calcula que cada any guanya entre 850.000 i 14.000.000 milions de dòlars.
Luisito Comunica, un altre dels youtubers que té més de 30 milions de subscriptors i els seus vídeos els han vist més de quatre mil milions de persons. Es calcula que guanya entre 600.000 euros i 10.000.000 de dòlars l’any.
Los Polinesios continuen aquest podi de youtubers amb més de 22 milions de subscriptors i gairebé cinc mil milions de visites. Especulen que guanya entre 300.000 i 5.000.000 d’euros.