
Gonzalo Boye esclata contra Salvador Illa
Boye diu que portaran les declaracions de Casado al tribunal de Sàsser com a prova de “persecució política”
L’advocat de Carles Puigdemont Gonzalo Boye ha explicat que portaran les declaracions del líder del PP, Pablo Casado, al tribunal de Sàsser com a prova de “persecució política”.
Boye ha fet referència així a les declaracions del popular d’aquest diumenge on va prometre portar Puigdemont a l’Estat. “Li dono les gràcies, hem descarregat el vídeo per portar-lo a la vista”, ha dit a Catalunya Ràdio.
Ha afegit que la presència de Vox és una altra prova d’aquesta persecució política.
Boye s’ha mostrat optimista i tranquil amb la vista d’aquest dilluns i ha confiat que Puigdemont podrà volar de tornada a Bèlgica aquest dimarts. Ha afegit que cal que algú digui al jutge Pablo Llarena “que pari ja”.
2 pensaments en “La xuleria de Casado li costa cara: Cop d’efecte de Gonzalo Boye contra ell”