Xavier Valls ensorra Josep Bou

Comparteix la notícia

Xavier Valls li retreu les seves mentides

Xavier Valls posa a lloc Ada Colau

Xavier Valls posa a lloc Ada Colau

Comparteix la notícia

Xavier Valls li retreu les seves mentides

El cas de Josep Bou continua aixecant polseguera. El regidor del Partido Popular a l’Ajuntament de Barcelona va veure com el seu cotxe s’incendiava en ple centre de Barcelona. Els Bombers van haver de fer la seva feina i apagar les flames. De seguida, ell provoca un altre tipus de flames. Incendiava les xarxes socials assegurant que l’incident havia estat provocat. Una informació totalment falsa, ja que els Mossos certificaven poc després que el vehicle havia patit una averia.

Sense proves, amb l’objectiu d’atacar l’independentisme i muntar el ‘pollo’, persones com Inés Arrimadas, Carlos Carrizosa, Cuca Gamarra, Cayetana Álvarez de Toledo… van publicar missatges de rebuig, en què assenyalaven concretament a un col·lectiu sense esperar un mínim informe policial. El mateix Bou qüestionava la veracitat de l’atestat i argumentava que els Mossos només havien fet inspeccions oculars.

Cap d’ells, ni els qui li van donar missatges de suport ni ell mateix, han demanat perdó per les seves paraules. Uns missatges que són un perill per la convivència i que sí que creen divisió entre els catalans. D’una manera similar s’ha explicat el conegut periodista d’esports de TV3, Xavi Valls, que va reaccionar a aquests fets i va considerar que no es parla prou de les mentides de Josep Bou per culpa del Pegasus.

Ha demanat que el ressò periodístic del Catalangate no pot tapar un altre cas tan greu com aquest. Acusar sense proves un col·lectiu i, a sobre, qüestionar l’informe dels Mossos d’Esquadra.

El regidor popular continua fent el ridícul i ara ha portat a la Fiscalia aquest cas. Continua defensant que no es tracta d’una averia i que l’incendi hauria estat provocat. Vol que el Ministerio Público ho afini i consideri que l’incident ha estat provocat.

2 pensaments en “Xavier Valls ensorra Josep Bou

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.