Xavier Sala-i-Martin ensorra Màrius Carol per una rebequeria del periodista contra Joan Laporta

Comparteix la notícia

Xavier Sala-i-Martin posa a lloc el periodista de La Vanguardia

Xavier Sala-i-Martin parla clar contra els crítics amb Joan Laporta

Xavier Sala-i-Martin parla clar contra els crítics amb Joan Laporta

Comparteix la notícia

Xavier Sala-i-Martin posa a lloc el periodista de La Vanguardia

Joan Laporta va rescatar el FC Barcelona quan més ho necessitava. Joan Gaspart n’era el president i el club no podia anar pitjors. Anys i panys en blanc, sense il·lusió i fent el ridícul en totes les competicions. El nou President va fitxar Ronaldinho, Deco, Frank Rijkaad i companyia i la il·lusió va tornar al Camp Nou. Anys més tard, va saber solucionar la crisi i va fitxar Pep Guardiola, qui va aconseguir el triplet la temporada 2008/2009 sense tenir cap experiència prèvia en cap equip professional.

Després de superar èpoques de bartorosellisme en què hi ha hagut moltes semblances amb les èpoques fosques de Núñez i Gaspart, ha tornat Joan Laporta. I encara ha tornat massa tard. Abans el barcelonisme ha hagut de patir humiliacions com les de Roma, Liverpool i el 2-8 contra el Bayern de Munich. També ha hagut d’encaixar fitxatges com el de Philippe Coutinho, Ousmane Dembélé i Samuel Umtiti. Compres cares, vendes barates i contractes milionaris. Tot això sense comptar l’escàndol del Barça Gate.

I encara hi ha barcelonistes (o gent que es fa dir barcelonista) que gosa criticar Laporta i qüestionar la seva feina. Un d’ells és l’exdirector de La Vanguardia, Màrius Carol, que a Can Basté ha qüestionat que el President tingués un paper important en la contractació de Xavi. Carol demanava tirar d’hemeroteca i veure que el president no volia el tècnic terrassenc.

L’economista Xavier Sala-i-Martin, amic íntim de Laporta, hi reaccionava, s’enfadava i contestava amb humor: “o sigui, una força misteriosa (segurament guiada per Carol) va fitxar Xavi contra la voluntat del President. Amb 2 cullons”. Xavi va ser entrenador del Barça perquè Joan Laporta i la seva directiva van fer tot el possible perquè així fos. El seu equip, l’Al-Sadd, no el volia deixar escapar i demanava que la sortida es produís a final de temporada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.