
El Barça es fixa en Arnau Martínez
Xavi veta l’arribada d’Alex Telles
Ja va dir que Xavi Hernàndez venia amb les idees molt clares. L’entrenador del FC Barcelona, en la roda de premsa de presentació, va explicar que una de les condicions que va posar abans de ser fitxat, era que ell tingués el control de la plantilla. És a dir, que e tècnic havia de donar el vistiplau a totes les entrades i a les sortides. I així ha quedat clar amb les arribades de Dani Alves, Ferran Torres i Adama Traoré, que han estat peticions expresses del tècnic.
Els últims dies del mercat de fitxatges estan sent calents i els equips no paren de negociar entre ells. El Barça estava pendent fins al darrer moment d’Anthony Martial, que ha acabat cedit al Sevilla. És un altre jugador del Manchester United, Alex Telles, qui ha estat ofert al Barça. Juga de lateral esquerre i el club anglès havia pensat que seria una bona solució pel Barça atesa la situació de Jordi Alba.
Alex Balde no té el nivell suficient per substituir el jugador de l’Hospitalet, de manera que Joan Laporta i Mateu Alemany treballaven de valent per aconseguir un home que ocupés el carril esquerre. Nicolás Tagliafico, de l’Ajax, era un d’ells. José Luís Gayá, del València i Alejandro Grimaldo, del Benfica, completaven la llista. Però tots ells han estat descartats.
Xavi ha dit que no. L’egarenc considera que no s’adaptaria bé a la lliga espanyola i recorda que tots els equips on ha jugat formaven part de lligues menors: el Porto i el Galatasaray. Tenia molts dubtes i la decisió final ha estat un ‘no’, així que el lateral continuarà sent jugador del Manchester United.
Sigui com sigui, es digui com es digui, l’objectiu és trobar el relleu de Jordi Alba. Als seus 32 anys, no té el nivell per ser jugador del Barça. Els extrems joves i ràpids li roben la cartera a cada partit.