Xavi bloqueja l’arribada d’un fitxatge que Joan Laporta té lligat

Comparteix la notícia

Xavi s’oposa a l’arribada del davanter argentí

El crack brasiler del futur vindrà al Barça: Tots els detalls

El Barça es fixa en Arnau Martínez

Comparteix la notícia

Xavi s’oposa a l’arribada del davanter argentí

Xavi Hernàndez va arribar a la banqueta del Camp Nou amb una condició molt clara. Volia tenir molta capacitat de decisió, sobretot en tots aquells assumptes relacionats amb la plantilla. Això vol dir que totes les altes i les baixes de l’equip han de comptar amb el seu vistiplau. El terrassenc volia deixar enrere èpoques passades en què molts futbolistes es fitxaven per un caprici dels presidents, sense comptar amb l’aval dels entrenadors.

Un exemple el trobem al voltant de la figura de Paulo Dybala. El davanter de la Juventus de Torí és una dels grans estrelles de l’equip i a Itàlia tothom pensava que amb la sortida de Cristiano Ronaldo cap al Manchester United tindria molt més de pes dins l’equip. No ha estat així. De moment, està oferint molts dubtes i no està rendint al nivell de temporades anteriors. Això fa que el tècnic tingui dubtes i s’oposi a la seva incorporació.

L’argentí acaba contracte el proper mes de juny de 2022 i no vol renovar. És un cas pràcticament calcat al d’Ousmane Dembélé. Tant és així que el FC Barcelona es va arribar a plantejar un intercanvi aquest mes de gener. Tothom hi sortia guanyant. Els clubs rescindien els respectius contractes i s’estalviaven la part proporcional del sou fins a final de temporada d’aquells futbolistes que no desitjaven.

Aquest mercat de fitxatges ha arribat Ferran Torres procedent del Manchester City a canvi d’uns 55 milions d’euros (més 10 variables). Tot i això, el club creu que no és suficient i que la davantera encara s’ha de reforçar més. Dybala pot ser una possibilitat. Joan Laporta i Mateu Alemany confien en què Xavi canviï de parer a final de temporada. El jugador vindria gratis, de manera que l’única despesa (o inversió) seria el seu sou.

2 pensaments en “Xavi bloqueja l’arribada d’un fitxatge que Joan Laporta té lligat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.