Xavi Hernàndez explica què va dir-li a Frenkie de Jong després de la seva darrera rebequeria

Comparteix la notícia

Xavi Hernàndez i Frenkie de Jong van tenir una topada que, malgrat el que diu l’entrenador, deixa sentenciat el neerlandès

Xavi Hernàndez
Comparteix la notícia

Xavi Hernàndez i Frenkie de Jong van tenir una topada que, malgrat el que diu l’entrenador, deixa sentenciat el neerlandès

El Barça de Xavi Hernàndez està passant pel seu pitjor moment. Després del 0-4 al Santiago Bernabéu tot va començar a anar malament i l’equip va quedar eliminat de l’Europa League. A la Lliga han patit més d’una patacada i si no es prenen mesures es pot posar en risc la classificació per la Champions League de la propera temporada. La darrera derrota va ser contra el Rayo Vallecano (curiosament el mateix equip que va forçar la destitució de Ronald Koeman) al Camp Nou per 0-1.

Un dels canvis que Xavi va fer per intentar que l’equip millorés va ser el de Frenkie de Jong. El neerlandès es va enfadar molt i les imatges es van fer virals. Han passat uns dies i tothom ha pogut reflexionar. La premsa vol saber coses i un mitjà espanyol ha preguntat obertament a l’entrenador del Barça.

“Tuvimos una reunión cara a cara con Frenkie de Jong muy buena. El cambio le disgustó y es normal porque es un jugador muy autoexigente, pero yo debo mirar por el equipo. Ha hecho partidos excelentes pero debe ser constante. Es capaz de ello por su fortaleza y su llegada al área”, ha contestat Xavi amb una resposta diplomàtica. Però la realitat és ben diferent.

Frenkie de Jong acabarà marxant a final de temporada per diferents motius. El principal és que el Barça necessita diners i ell té bon mercat a diferents equips europeus. Hi ha ofertes interessants de Manchester United, Manchester City i PSG que podrien arribar fins a 70 milions d’euros. I en breu el Bayern en podria preparar una que facilitaria els fitxatges de Robert Lewandowski i Lucas Hernández pel Barça. Deixant de banda la qüestió econòmica, l’actitud del jugador i la seva poca regularitat també seran claus per la seva sortida.

4 pensaments en “Xavi Hernàndez explica què va dir-li a Frenkie de Jong després de la seva darrera rebequeria

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.