L’excusa de Xavi que no justifica el fluix partit contra el Bayern

Comparteix la notícia

Xavi fa autocrítica, però no n’hi ha prou

L'excusa de Xavi que no justifica el fluix partit contra el Bayern

Xavi Hernàndez - FOTO EUROPA PRESS

Comparteix la notícia

Xavi fa autocrítica, però no n’hi ha prou

L’entrenador del FC Barcelona, Xavi Hernández, va reconèixer que l’eliminació de la Lliga de Campions “ha afectat molt” al conjunt blaugrana en la derrota 0-3 davant el Bayern de Munic, els líders del grup que “han estat molt millor”.

“Ens ha afectat molt l’eliminació. Han estat millor equip que nosaltres. És la primera vegada que tinc la sensació que no hem competit bé. Avui no hem estat millor futbolísticament. Ens ha afectat anímicament, sabíem que podia passar”, va explicar Xavi en roda de premsa.

El triomf de l’Inter de Milà confirmava el desterrament del quadre català a la ‘Europa League‘ abans del duel davant el Bayern. “Ells jugaven alguna cosa i nosaltres pràcticament res. Aquesta competició ha estat cruel, però estem fora per errors nostres”, va afegir el de Terrassa.

“No considero que sigui fracàs. Ho hem intentat i vam ser millor que ells a Munic, després a Milà la decisió arbitral, però no hem estat a l’altura d’aquesta competició. Cal millorar, amb tota la humilitat”, va indicar Xavi, qui va destacar el suport de l’afició, que ha estat “de deu”.

Preguntat per l’ànim ‘culer’, el tècnic va reconèixer “haver-lo tingut a les seves mans”. Una “decepció”, encara que queden “altres competicions”, per la qual cosa s’han de recompondre. “És un equip en construcció i a base de castanyes ens recompondrem”, va apuntar.

Xavi ho atribueix al factor psicològic

Continua havent-hi il·lusió per guanyar títols aquesta temporada. No vull enganyar la gent, també és veritat que no hem estat a l’altura. Veient l’equip l’any passat, que no ens donava per a competir. A excepció d’avui, el Barça ha competit“, va matisar sobre el transcurs de l’equip en la màxima competició continental.

Una altra ensopegada que aquesta vegada no ha afectat l’entrenador. “Estic bé, estava tocat després d’això de Milà. Després d’aquest resultat desfavorable estava fotut, vaig animar al grup, però queden més competicions. Encara podem fer una gran temporada, hem perdut una gran competició, però anem a la Lliga Europa”, va destacar.

No obstant això, la tasca pendent del conjunt català passa per controlar alguns detalls en el control de partit. “L’efectivitat també és competir, parar duels. Quantes faltes ha fet en la primera part el Bayern? L’agressivitat també és futbol. Això cal igualar-ho”, va recalcar.

“Si no surten les coses, a final de temporada veuré, però cal continuar sent positius. Ja hem parlat amb els jugadors, tenim quatre títols en joc aquesta temporada. A partir d’aquí competir”, va manifestar.

Preguntat per les ensopegades aquesta campanya en ‘Champions’ del Sevilla, Barça i Atlètic de Madrid, Xavi no considera que sigui un problema del futbol espanyol. “També va arribar el Vila-real l’any passat a semifinals. Cada eliminació cal analitzar-la, també ha quedat fora la Juventus. LaLiga no ha baixat de nivell, està al nivell de la Premier“, va sentenciar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.