
Les xarxes carreguen contra Victoria Federica després d'anunciar aquesta marca d'ulleres
Victoria Federica de Marichalar continua avançant en la seva feina com a influencer però rep moltes crítiques
Amb Froilán de Marichalar “exiliat” a Abu Dabi, ara és Victoria Federica qui “guanya” protagonisme. El net gran dels reis emèrits espanyols sempre ha estat un personatge força polèmic. Ja de ben petit es va fer viral (sense que en aquella època existís aquest concepte com l’entenem ara) per donar puntades de peu a altres nens durant el casament entre Felipe de Borbón, aleshores Príncipe de Asturias, i Letizia Ortiz Rocasolano.
Posteriorment els escàndols van anar a més fins a l’esmentat exili. Victoria Federica també ha protagonitzat diverses polèmiques i es dedica professionalment (i encara que no ho sembli cobra bé) a fer d’influencer. Ara fins i tot ha protagonitzat el seu primer anunci que, segons indiquen algunes fonts, li hauria aconseguit el seu pare, Jaime de Marichalar, que està molt ben relacionat.
Victoria Federica és ara la imatge d’una cadena d’ulleres i les xarxes no han trigat a reaccionar amb comentaris com aquests:
“cuando nos quieren meter algo con calzador. En fin, mientras ellos se ríen toda la vida de la gente, nosotros a hacer como si nada. Que vergüenza, no vuelvo a comprar aquí en la vida”.
“A quien se le ocurre ficharla? Parece mentira que no sepan que su imagen resta excepto entre cayetanos y personajes vividores como ella”.
“Bufff que salga la nieta del rey … yo soy clienta, pero es para replantearlo”.
“Ya sabemos que marca no comprar“.
“La nietísima representa todo lo que es un NO para mi, incluída esta marca de gafas desde ya“.
“qué horror tener que aguantar a la soberbia de Piti Patín en todas partes“,