Wind N’ Miles: El nou programa de restauració d’embarcacions fet a Catalunya i que s’emetrà per Movistar+

Comparteix la notícia

Wind N’ Miles ho peta a Arenys de Mar

Bully Boat Garage

Bully Boat Garage

Comparteix la notícia

Wind N’ Miles ho peta a Arenys de Mar

Potser molts de vosaltres sabeu de què estem parlant. “Wind N’ Miles” és un nou format/serie de televisió creat per HORUS CREATIONS, dedicat a la restauració d’embarcacions. Cada temporada restauren i entreguen una embarcació a una celebrity, essent l’actor Óscar Jaenada el protagonista de la primera. Aquest no és l’únic. En seran molts més. Per qui no el conegueu és guanyador del Goya per Camarón i també ha participat en diverses produccions de Hollywood com Piratas del Caribe, Rambo: Last Blood, Che: Guerrilla, etc.

A la gravació de l’últim episodi de Wind N’ Miles, que va tenir lloc el passat 20 de gener, es va celebrar l’entrega del vaixell i es va fer la cerimònia de botadura de l’embarcació. Entre els assistents hi havia directius de les empreses col·laboradores, personalitats publiques, institucions i alguns famosos. A més de la presència de l’Oscar Jaenada, també es va comptar amb la presència del també actor i raper El Langui, protagonista de la segona temporada. També va tenir lloc una actuació musical, un petit aperitiu i photocall.

Wind N’ Miles té contracte d’emissió amb Squirrel Media, per a que s’emeti la serie a partir del 28 d’aquest mes de gener a la plataforma MOVISTAR+ i al canal Nautical Channel (dial 87), propietat d’Squirrel Media. Els productors disposen d’una nau industrial de més de 4.000 m2 que estan adequant per fer possible aquesta activitat i complir la normativa vigent.

En aquest sentit, s’ha hagut de pintar, desamiantar i moltes altres actuacions que han requerit temps i inversió. És per això que busquen la col·laboració de professionals que estiguin disposats a col·laborar amb ells a canvi de publicitat i promocionar la marca en diferents espais. Des d’aquí fem una crida a tots aquests treballadors, perquè donin un cop de mà amb el que faci falta.

BULLY BOAT GARAGE és el taller de restauració i reparació de vaixells on tindrà lloc aquesta nova sèrie de TV, creada i produïda per HORUS CREATIONS que, com hem dit, es podrà veure a MOVISTAR +. Gràcies al programa WIND N’ MILES, els espectadors podran veure com en el “Bully Boat Garage” es restaura l’ànima dels vaixells per reintroduir-los al mar.

En el següent vídeo es pot veure un trailer de Wind N’ Miles, que va tenir lloc al port de Cadis. O el maiking off del capítol 1. Els primers tastets han tingut molt d’èxit i s’espera que sigui un programa amb molta audiència tant pels amants de les embarcacions com pel públic en general.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.