
Jordi Robirosa
Vueling deixa sense vacances Jordi Robirosa
“Fa més de 40 anys que volo i puc dir que cap companyia m’ha tractat tan malament com Vueling. Aquí em teniu començant les vacances amb la família amb un overbooking. És escandalós”. Així s’ha expressat El periodista de TV3 Jordi Robirosa després que la companyia espanyola l’hagi deixat a terra, sense vacances.
És un veterà de la Televisió de Catalunya. Té 63 anys i porta tota la vida relacionat amb el món del bàsquet. Ha narrat diversos partits i també Finals Fours. Ell i la seva família no han pogut gaudir de les vacances, tot i tenir els bitllets comprats. La gestió de l’empresa en té la culpa.
El problema va ser que hi havia “overbooking”, és a dir, que la companyia havia venut més bitllets que places tenia l’avió. És incomprensible en ple segle XXI i tenint en compte que la venda es fa per Internet i per tant pot tenir sistemes informàtics que tallin una determinada venda.
Minuts després de denunciar aquesta situació, va llençar un altre missatge, en el que convidava tots els afectats a moure’s contra l’empresa espanyola: “Quan tingueu problemes d’aquesta mena utilitzeu reclamatuvuelo.com. Funciona sempre, atès que Vueling sempre intenta no pagar cap tipus de reclamació”.
Robirosa es va quedar a casa. No va poder gaudir de les vacances. Veurem si Vueling li paga la indemnització. Una indemnització incalculable, ja que el perjudici no només és el del preu dels bitllets sinó també deixar-los sense vacances.