
Manu Tordera bo1
Manu Tordera Carrasco anava a les llistes municipals de VOX de Toledo
No és la primera vegada que en parlem. És de sobres conegut. Manu Tordera anava a les llistes de VOX a les anteriors eleccions municipals a les eleccions de Toledo. També ha estat treballador a la Junta de Castilla la Mancha i no té cap problema en exhibir la seva homofòbia i el seu masclisme per xarxes socials. Per voluntat pròpia o perquè li han cridat l’atenció, ara ja no té la seva foto al seu perfil.
És expert en cagar-la i en escriure comentaris desafortunats. Tordera va participar en una conversa on una noia explicava que un repartidor de MRW li va escriure des del seu telèfon personal i va intentar lligar amb ella. Els pregunta què fan amb les dades personals dels seus clients i posa sobre avís a Corte Inglés, que era la remitent del paquet.
El repartidor obra la conversa amb un “hola guapa”. La salutació no té l’objectiu de portar el paquet, el paquet ja ha estat entregat. El noi vol lligar amb la noia, amb la clienta. “El chico que te llevó el paquete, te puedo escribir”. Manu Tordera, tot seguit, fa una comparació que no té res a veure i ho compara amb un comentari agradable d’algú conegut, probablement, un company de feina.
Manu Tordera fa la diferència d’una noia que rep els elogis d’un noi atractiu i la mateixa noia que rep els elogis d’un noi poc agraciat físicament. En el primer cas està contenta i se sent afalagada, mentre que en el segon cas se sent incòmode.
La destinatària del paquet, que fins i tot és votant de VOX, ha considerat inadmissible l’actitud de Tordera i ha acabat titllant-lo d’assetjador.