[VÍDEO]: L’speaker del Ceuta espanyolitza els noms dels jugadors del Barça i Tomás Roncero s’emociona

Comparteix la notícia

El Ceuta demostra molt poca classe i molta gent els desitja el descens a Segona RFEF

[VÍDEO]: L'speaker del Ceuta espanyolitza els noms dels jugadors del Barça i Tomás Roncero s'emociona

[VÍDEO]: L'speaker del Ceuta espanyolitza els noms dels jugadors del Barça i Tomás Roncero s'emociona FOTO - Europa Press

Comparteix la notícia

El Ceuta demostra molt poca classe i molta gent els desitja el descens a Segona RFEF

El Barça va guanyar el partit de vuitens de final sense excessius problemes al camp del Ceuta. Xavi Hernàndez va alinear alguns jugadors suplents com Bellerín o Pablo Torre. També va ser titular Robert Lewandowski aprofitant la seva sanció a la Lliga. Després d’un inici força fluix, el Barça va aconseguir imposar-se per 0-5 amb gol inicial de Raphinha, dos gols de Lewandowski, un d’Ansu Fati (que va substituir un Ferran Torres totalment desencertat) i un altre de Kessié.

Abans, però, l’speaker del Ceuta va fer això:

Com no podia ser d’una altra manera, l’espanyolització dels noms dels jugadors del FC Barcelona per part de l’speaker del Ceuta ha comptat amb desenes de comentaris. Aquests en són alguns dels millors, amb menció especial pel clatellot que rep Tomás Roncero per haver justificat l’actitud:

“Pero si cantaban el “a por ellos” que vas a esperar, respeto cero por mi parte desde que escuché ese cántico en pleno partido. A ver si hay suerte y descienden, que ahí si se van a reír”.

“no sé que dir però crear polèmica per això és el de menys,allà hi son amb 5 gols de records!!!”

“Lo siento mucho, pero el señor que ha hecho de speaker debería ser despedido. Pero esto es España, todo vale. Y con los catalufos, más”.

“A Tomás Roncero se le oye decir que es con sentido del humor!!! En serio Tomás? Si esto lo hace un catalán a los del Madrid, pedís su cabeza”.

“Me gustaria saber que pensaria Roncero de este tipo de ”trolleos” si en un estadio dijeran ‘Aurelio Chuameni’ y ‘Lucas Modric’ en vez de los nombres reales, seria interesante saber”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.