[VÍDEO]: L’espanyolisme es concentra a Montjuïc i després se’n va de bars amb els diners de les paguetes que els dóna el Govern llirista

Comparteix la notícia

Crits a favor de Franco i Primo de Rivera i crema d’estelades en la concentració de la ultradreta a Montjuïc

Espanyolisme a Montjuïc

Espanyolisme a Montjuïc

Comparteix la notícia

Crits a favor de Franco i Primo de Rivera i crema d’estelades en la concentració de la ultradreta a Montjuïc

La concentració de la ultradreta pel 12 d’octubre que ha començat a plaça Espanya i ha acabat a Montjuïc ha congregat desenes de persones que han fet crits a favor de Francisco Franco i de Primo de Rivera i en contra dels immigrants i dels independentistes.

També s’han cremat estelades. Una de les pancartes principals demanava el tancament de TV3 amb el lema ‘Prou ja de generar odi’.

L’acte ha acabat a la plaça Sant Jordi de Montjuïc, escenari tradicional d’aquest tipus de concentracions el 12 d’octubre.

Els parlaments han estat protagonitzats per portaveus d’entitats com Democràcia Nacional i la Falange. Moltes d’aquestes persones viuen d’ajudes socials com la Renda Mínima d’Inserció que el Govern llirista paga amb els diners dels catalans. Es pensen que així s’amplia la base però la realitat és que aquests diners els serveixen per poder tenir el 100 % del seu temps en aquesta classe d’activitats o anar al bar.

1 pensa en “[VÍDEO]: L’espanyolisme es concentra a Montjuïc i després se’n va de bars amb els diners de les paguetes que els dóna el Govern llirista

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.