![[VÍDEO]: L'errada descomunal de Ferran Torres que l'hauria d'enviar a la banqueta per sempre més](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/07/Ferran-Torres-crea-mala-maror-al-vestidor-1024x618.jpg)
Ferran Torres
Ferran Torres continua demostrant que no té prou nivell per jugar al Barça
Un gol de Robert Lewandowski al minut 93 va donar la victòria al FC Barcelona aquest dissabte a la visita a Mestalla de la jornada 12 de LaLiga Santander, un partit que va portar sota control l’equip blaugrana sense encert, patint la reacció del València al segon temps fins trobar el seu salvador polonès. L’ex del Bayern Munic va fer en el descompte, estirant la cama al límit en una passada de Rapinha, el seu 13è gol a la Lliga per permetre als de Xavi Hernández posar una mica de pressió al Reial Madrid.
Després de la patacada a Champions, el Barça es va confirmar en la competició domèstica encara que patint. No va ser un vendaval el Barça d’inici, però amb una marxa tranquil·la en va tenir prou per ser millor que l’equip ‘che’ al primer temps i fins i tot merèixer anar-se’n per davant al vestidor. La pressió a dalt va donar la primera a tots dos, més clara la blaugrana.
La velocitat que li va faltar al primer temps tampoc la va trobar el Barça al segon, ni amb l’entrada de Ferran, Gavi o Rapinha. L’ex del València, força xiulat en el seu retorn a casa, va ser qui més a prop del gol va estar, sobretot ja a la recta final en una que només havia d’empènyer. La xarxa ha esclatat per la nova errada de Ferran Torres:
FERRAN TORRES ES MUY MALO #VCFFCB pic.twitter.com/OTPAG9Ce5w
— Cristian RM (@CristianRubiio7) October 29, 2022