[VÍDEO]: El Kun Agüero parlant català dóna una lliçó a espanyolistes i lliristes

Comparteix la notícia

El Kun Agüero segueix el camí d’altres jugadors del Barça i s’esforça amb el català

Kun Agüero
Comparteix la notícia

El Kun Agüero segueix el camí d’altres jugadors del Barça i s’esforça amb el català

El Departament de Salut està intentant incentivar la vacunació a tots els sectors de població. Malgrat que fins ara s’avançava a bon ritme, sembla que tot s’ha estancat i ara el creixement és molt baix. Amb la variant Delta és imprescindible vacunar un percentatge més alt de la població per arribar, o almenys acostar-se, a la immunitat de grup. Els grups que sembla que ja no pujaran més són els de 30 a 39 i de 40 a 49, sent aquest últim especialment preocupant pels ingressos a l’UCI de molts no vacunats.

En aquest sentit, des de Salut s’envien missatges (amb dubtosa eficàcia) per part de personatges destacats de la societat. I els esportistes són un d’aquests grups, especialment per arribar als més joves. Un dels triats per Salut és el Kun Agüero. I ho ha fet en català. Un esforç que cal agrair tenint en compte que fa poc temps que viu a Catalunya:

L’actitud del Kun Agüero ha estat valorada molt positivament a les xarxes. Algú que ja té la carrera feta i que no té cap necessitat de parlar l’idioma del país s’esforça. D’altres malgrat haver nascut aquí o portar-hi més de mitja vida no fan el més mínim esforç. Això sí, després si no “les dan trabajo” la culpa és dels catalans: “Pos sí, és d’agrair… Almenys fa més que d’altres! Rient rient encara acabarà parlant català”.

Una actitud que també contrasta amb la de Leo Messi. Ho diuen dos tuitaires diferents: “De fet crec que supera al seu amic Messi que l’únic que sap dir en català és Visca el Barça”. “Ja parlat en dos dies més que Messi en 17 anys!”

El jugador del Barça també ha rebut crítiques de negacionistes que es pensen que la vacuna mata i obliden les estadístiques de no vacunats a les UCI: “Pobret, ja està prou vell i si a sobre ara es vaccina…”

1 pensa en “[VÍDEO]: El Kun Agüero parlant català dóna una lliçó a espanyolistes i lliristes

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.