Victoria Federica i el nòvio la fan grossa en un Photocall

Comparteix la notícia

Victoria Federica torna a demostrar perquè és la néta preferida de Juan Carlos I de España

Victoria Federica de Marichalar rep a Instagram

Victoria Federica de Marichalar rep a Instagram

Comparteix la notícia

Victoria Federica torna a demostrar perquè és la néta preferida de Juan Carlos I de España

Victoria Federica Marichalar Borbón continua fent de les seves. És una amant de la festa i és molt probable veure-la per diferents locals d’oci nocturn de la capital d’Espanya qualsevol dia de la setmana. De fet, diferents empresaris del món de la nit la volen com a reclam publicitari i, és clar, ella està encantada de participar-hi. També es deixa veure per diferents esdeveniments socials i culturals, sobretot al voltant de la moda. En aquest sentit, la vam veure a Madrid i també a París.

Ara l’hem vist a Catalunya. En concret a Barcelona. Victoria Federica ha estat la gran atracció de la desfilada de la marca Pronovias a la Birdal Fashion Week. Segons ha explicat el seu entorn, ho ha fet de bona fe i sense obtenir res a canvi. Una informació que costa de creure, ja que el seu modus vivendi és cobrar aquests bolos i, és clar, els regals desinteressats que li fa el seu avi.

A la desfilada va coincidir amb diferents famosos i famoses. Alejandra Prat, Irene Rosales, Carmen Lomana… Tots ells i totes elles van participar al photocall. Volien un moment de distracció al marge de fotògrafs i periodistes pesats (que feien la seva feina). Allà els van bombardejar a les preguntes que, precisament, volien evitar. A ella i al seu amic Jorge Bárcenas els van preguntar  “¿Hay crisis?”, “¿cómo estáis?”, “¿habrá boda?”. No van badar boca.

Tot seguit, el DJ va marxar cames ajudeu-me deixant allà sola la seva amiga, la seva amiga especial, la seva parella o el que sigui que siguin aquests dos. Potser per culpa d’aquest episodi hauran acabat malament i li haurà caigut un bon ruixat. Potser la Vic ja hi està acostumada a aquestes plantades. Potser forma part del show mediàtic (és el més probable) i és una estratègia totalment pactada i meditada amb l’objectiu que se’n parli. En definitiva, d’això viuen i cal que explotin aquestes estes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: respondre a les vostres consultes. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.