
Victoria Federica de Marichalar y Borbón és com la seva tieta
És molt fàcil gastar molts diners quan paguen els altres. Quan algú utilitza una targeta de crèdit i sempre hi ha diners o quan obra la cartera i sempre hi ha bitllets és fàcil perdre el món de vista i no valorar els sacrificis i els esforços que fan els ciutadans normals i corrents per poder guanyar-los. Letizia Ortiz és una amant de les operacions estètiques. Des que va arribar a Zarzuela, s’ha sotmès a molts tractaments i s’ha practicat mols retocs.
La seva neboda, Victoria Federica de Marichalar y Borbón, va pel mateix camí. Fa uns dies vam veure que era una amant de la moda, ja que va ser present a la Setmana de la Moda de París i també a Madrid. És clar que quan es poden aconseguir invitacions tot és més fàcil. La filla d’Elena de Borbón és tota una influencer. Cada dia té més seguidors i moltes discoteques de Madrid exploten la seva presència per fer caixa.
Segons ha explicat Isabel González, la subdirectora de Es la Mañana de Federico, la néta del Borbó emèrit s’hauria modificat la “cola de las cejas, inyectado labios y se ha puesto pómulos”. “El cambio en las tonalidades del maquillaje (un ojo mejor delineado, la ceja con una forma menos recta, el colorete mas irisado y los labios más rojos) le favorecen, también la iluminación es un punto a favor”, va afegir la doctora Victoria Transmonte. També s’ha retocat la mandíbula, ja que “el ángulo también lo tiene mejor”.
La mateixa experta afegeix que el retoc més visible són els llavis de Victoria Federica de Marichalar y Borbón. Diu que el canvi és molt subtil, amb l’objectiu que no es vegi claríssim que és una operació, però que existeix. Uns canvis que serveixen per millorar la seva presència en els seus actes amb la jet set de Madrid. Fa uns dies la vam veure en un acte amb Isabel Díaz Ayuso i també Mariló Montero. La periodista li va preguntar pel seu avi i va mostrar el seu desig que tornés ben aviat “para ir juntos a los toros”.