
Víctor Amela
Víctor Amela demostra el seu espanyolisme contra el FAQS
El periodista de La Vanguardia Víctor Amela ha tornat a demostrar el seu unionisme i espanyolisme. En aquesta ocasió, contra els convidats independentistes del FAQS. Amela voldria que Cristina Puig només comptés al Preguntes Freqüents amb entrevistats i col·laboradors propers al Partido Popular i a Ciudadanos. Els criticats van ser el nou vicepresident, Jordi Puigneró i els membres de La Trinca.
Víctor Amela, que sempre s’ha posicionat contra la immersió lingüística i a favor de la continuïtat de Catalunya dins d’Espanya, voldria Inés Arrimadas o Alejandro Fernández.
A Catalunya hi ha nou Govern. Després de mesos d’esforços, Junts per Catalunya, ERC i CUP han arribat a un acord. De manera que no és gens estrany (i gairebé, una obligació de TV3) convidar algú de l’executiu.
Els usuaris de xarxes socials han esclatat contra Víctor Amela pel fet de criticar la presència de Puigneró i de Josep Maria Mainat i companyia.
No tenia el gust de conèixer el pallasso Amela….que no és un pallasso dieu? És un escriptor intelectual?… certament la cultura espanyola toca fons amb aquests personatges!
— R.Barni. (@Monbarni) May 30, 2021
Inepte, quan hi ha gent intel.ligent parlant, hauries de tancar la tele i la boca
— Bibi ✊✊ Биби (@bibisole1) May 30, 2021
Deixa parlar a la gent culta i treballadora com en @jordiPuignero i no molestis tu, cateto
victor cada dia caus més baix, si vols crear polèmica per tenir la fama que no pots tenir escrivint, millor dedicat a una altra cosa, aixi només fas pena
— Asterix català (@Asterix39544541) May 30, 2021
Amela fa anys i panys que s’ha guanyat l’animadversió del poble de Catalunya i continua fent mèrits perquè així sigui. Recentment ho ha demostrat al costat de Ricard Ustrell, al Planta Baixa, on ha avalat que TV3 tingui més continguts en llengua castellana, quan els valors fundacionals diuen tot el contrari, ja que és una eina de cohesió social que complementa el sistema d’immersió lingüística de les escoles.
2 pensaments en “Víctor Amela contra els convidats independentistes al FAQS: Li diuen de tot a Twitter”