Víctor Amela carrega contra el Barça i acaba humiliat a Twitter

Comparteix la notícia

Víctor Amela torna a demostrar el seu espanyolisme

Víctor Amela

Víctor Amela

Comparteix la notícia

Víctor Amela demostra el seu antibarcelonisme

L’escriptor i periodista de La Vanguardia Víctor Amela ha tornat a demostrar que és un ‘cuñao’ de cap a peus i ha aprofitat la final de la Copa del Borbó espanyol que va enfrontar Barça i Athletic Club per atacar els seguidors del club blaugrana.

Com que no hi havia públic a les graderies, llevat de quatre convidats d’ambdós equips, Víctor Amela va aprofitar el moment en el qual el rei dels espanyols lliurava a Leo Messi el trofeu que dóna nom a aquesta competició: “Qué bien, el mundo vuelve a ser un poquito normal y moliente”.

A La Vanguardia o al Grup Godó hi ha periodistes molt diversos. Pilar Rahola i Quim Monzó hi escriuen i no són monàrquics. Jordi Basté és el periodista director d’El Món a Rac1 i tampoc ho és. Però Víctor Amela és un monàrquic de soca-rel i comparteix els principis fundacionals del Conde.

Els seguidors del FC Barcelona no ho van tolerar. És vergonyós i inadmissible utilitzar el Barça com a entreteniment. Encara és més fastigós barrejar Barça, Rei i Catalunya. Les piulades que el posaven a lloc no van trigar en arribar: “titella”.

Vegem-ne algunes. Els catalans estan cansats de tantes ximpleries. Víctor Amela està obsessionat en criticar el Barça i Catalunya i aprofita qualsevol escletxa per a fer-ho. Diuen que no s’ha de barrejar esport i política, doncs ell se’n riu que sigui el FC Barcelona l’equip que tingui més Copes del Rei: “el Barça es el equipo más monárquico”, assegura.

La veritat és que Víctor Amela s’està promocionant de cares a aquest Sant Jordi. Ha publicat “Nos robaron la juventud”. La podrà presentar i promocionar al ‘Planta Baixa’ del seu amic Ricard Ustrell, a La Sexta o al ‘Sálvame català’, l’Aruscity, amb el seu amic Alfons Arús.

La majoria dels catalans no compraran aquest llibre. No els agrada Víctor Amela ni el seu estil. Podria aprofitar també la campanya electoral de la Comunidad de Madrid, on se celebren eleccions el proper 4 de maig i vendre llibres als quatre votants de Ciudadanos que queden repartits per Espanya.

En aquest sentit, Víctor Amela s’ha posicionat en més d’una ocasió a favor de Ciudadanos. Primer a favor d’Albert Rivera i després d’Inés Arrimadas. És un espanyolista reconegut que està d’acord en què a TV3 s’emetin continguts en castellà i no es respecti no es promocioni la nostra llengua, quan aquesta tasca és un dels valors fundacionals de la Televisió de Catalunya.

Cal recordar que Víctor Amela, al costat de Ricard Ustrell, va considerar correcte que a la televisió pública de tots els catalans s’emetessin continguts en castellà i que es relegués el català en un segon terme. Són els mateixos que són contraris a l’escola catalana.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.