
El veto de Pilar Rubio que complica el futur de Sergio Ramos
Sergio Ramos continua buscant equip
Pilar ros no vol viure a Aràbia per la seva cultura masclista! La dona del defensa central, ex capità de la selecció espanyola i del Reial Madrid, sembla estar passant per una situació complicada, ja que no vol viure a Aràbia Saudita per la seva cultura masclista. El seu marit Sergio Ramos ha rebut una oferta multimilionària d’un club àrab i aquest estaria a punt de signar, cosa que no vol la seva dona, per les condicions socials en què hauria de viure.
Sergio Ramos es reconcilia amb Pilar Rubio
Després d’uns mesos ple de polèmiques, el futbolista i la model espanyola Pilar Rubio han aconseguit reconciliar-se, fent un gir a les xarxes socials, on ja es donava per acabada la relació. El futbolista va donar per acabada els rumors, després que publiqués una foto on celebraven el seu aniversari. Posteriorment, tots dos van ser fotografiats celebrant el seu matrimoni i reconciliació a Estats Units.
Aquest últim fet va portar molt bones notícies per als seguidors de l’actriu, però no tan bones per als seguidors del Sevilla, ja que possiblement Ramos estigui negociant amb els New York Red Bulls.
Una oferta multimilionària que no es pot rebutjar
Sergio Ramos sembla estar en un atzucac! El futbolista espanyol recentment s’ha reconciliat amb la seva dona, però aquesta no vol anar-se’n a viure a Aràbia. Això complica al futbolista signar el contracte que té sobre la taula de més de 50 milions d’euros per temporada. Si Ramos accepta es convertiria en el defensa central més ben pagat de tot el món, cosa que sembla interessar-li al defensa espanyol des de ja fa uns quants anys quan jugava al Reial Madrid.
Periodista especialitzada en esports i premsa del cor. Compromesa amb Catalunya i la meva llengua