
Sofia de Grecia se'n va a Miami
Sofía de Grecia ha cuinat a foc lent la venjança després de l’escàndol a la Catedral de Palma de fa uns anys
Sofía de Grecia, reina emèrita espanyola, és una figura ben coneguda en el món de la joieria per les seves peces exquisides i sofisticades. Sovint se la veu amb joies de la corona espanyola, incloent la tiara Floral, la tiara Fleur-de-Lis i la tiara de diamants Prussian.
A més, Sofia de Grècia és coneguda per la seva col·lecció personal de joies, que inclou una gran varietat de peces de diferents estils i períodes. Algunes de les joies més conegudes de la seva col·lecció personal inclouen una diadema de diamants, un collar de perles i diamants, i unes arracades de perles i diamants. En molts casos es tracta de joies que ha heretat de la seva família, que va regnar a Grecia malgrat la monarquia va caure per males actuacions del seu germà Constantí.
A totes les monarquies hi ha joies que són pròpies de la Corona i aquestes allà seguiran però les que són personals es poden donar en herència com es vulgui. És habitual que les dones dels fills també heretin alguna cosa però no serà el cas de Letizia Ortiz. No és cap secret que la relació amb la seva sogra és molt dolenta. Es va veure el famós dia de la Catedral de Palma però la cosa ja venia de lluny.
En aquest sentit, Sofía de Grecia ha decidit venjar-se de Letizia no deixant-li absolutament cap joia. Es dividiran entre les seves filles, les seves netes i la seva germana si encara fos viva quan ella traspassi. Serà Leonor qui més joies rebi per ser l’hereva al tron però totes es quedaran alguna cosa. Caldrà veure la reacció de Letizia Ortiz quan vegi que per ella no hi ha res.