
La venjança que el Barça prepara contra el PSG pel cas Dembélé
El Barça té un as sota la màniga
El FC Barcelona no s’ha quedat de braços creuats després del fitxatge d’Ousmane Dembélé pel PSG. El club culer ha posat els ulls en una de les joies de la Lliga 1, Bradley Barcola, l’extrem de l’Olympique de Lió que també interessa a l’equip parisenc. El Barça vol avançar-se al PSG i endur-se aquest jove talent, que podria ser el substitut ideal de Dembélé.
Barcola, de 21 anys, és un extrem dretà que pot jugar per les dues bandes i fins i tot de davanter centre. La velocitat, el regat i la visió de joc el converteixen en un jugador molt desequilibrant i amb gran capacitat per assistir i marcar. La temporada passada va ser una de les revelacions de la Lliga 1, amb set gols i nou assistències.
El PSG ja ha fet una oferta al Lió per Barcola, de 30 milions d’euros, però el club francès l’ha rebutjat i en demana 50 milions per la seva estrella. El Barcelona està disposat a pagar aquesta quantitat, ja que considera que Barcola té un gran potencial i s’adapta al l’estil de joc de l’equip. A més, el club català vol venjar-se del PSG pel cas Dembélé, que va marxar al club parisenc després de negar-se a renovar amb el Barça.
Barcola amb xanços de jugar per al Barça
El jugador, per part seva, té una bona relació amb Silvayn Ripoll, que l’ha convocat per a la selecció francesa sub-21. El seleccionador li ha donat el vistiplau per fitxar pel FC Barcelona, on podria tenir més oportunitats que al club francès, que compta amb una plantilla molt competitiva. Barcola també està representat per Jorge Mendes, un agent amb bones connexions amb el club blaugrana.