Units per Avançar aprofita la Diada per posar aquestes condicions a l’amnistia

Comparteix la notícia

L’escolanet de Duran i Lleida i líder d’Units per Avançar diu això

Units per Avançar aprofita la Diada per posar aquestes condicions a la Diada

Units per Avançar aprofita la Diada per posar aquestes condicions a la Diada

Comparteix la notícia

L’escolanet de Duran i Lleida i líder d’Units per Avançar diu això

El líder d’Units per Avançar, Ramon Espadaler, ha defensat que l’amnistia té sentit per fer política i “no per tornar-ho a fer”.

En declaracions després de l’ofrena floral al monument de Rafael Casanova, Espadaler ha reivindicat l’amnistia com una “eina al servei de la reconciliació i de retornar a la política”.

També ha aplaudit “l’esforç de diàleg” que s’està produint “entre molt diferents”. I ha qualificat de “bona notícia” que el debat torni al terreny de la política “d’on no hauria d’haver sortit mai”.

Finalment, el partit que està integrat dins del grup parlamentari del PSC, ha reclamat al Govern de Pere Aragonès que “es posi les piles”, lideri i governi. “Tenim molts dèficits en infraestructures i reptes socials”, ha afegit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.