
TV3
El nou Super3 “reneix” com una plataforma digital amb les marques ‘SX3’, ‘S3’ i ‘X3’
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha presentat aquest dimecres la nova imatge del nou Super3 que es posarà en marxa el 10 d’octubre amb una oferta transmèdia, omnicanal i multipantalla. ‘SX3’ serà la marca principal de nou Super3 i esdevindrà la porta d’entrada a dos mons, l’’S3’ i l’’X3’.
La marca ‘S3’ està dirigida a la primera infància i vol generar un entorn en què infants i famílies poden aprendre, compartir moments i es diverteixin amb el seu contingut. La marca ‘X3’ va adreçada a nenes i nenes més grans i a preadolescents i pretén apel·lar a la participació. “El SX3 no serà només un canal de televisió, sinó que reneix com una plataforma digital de continguts adreçats al públic infantil”, han explicat.
En un comunicat han explicat que aquest dimecres s’ha pogut veure aquesta nova imatge en una peça promocional i, a partir d’ara, “s’aniran descobrint totes les sorpreses que té reservades l’estrena del nou SX3, el 10 d’octubre”.
Amb la posada en marxa de les marques ‘S3’ i ‘X3’ es crearan dos mons adreçats a diferents franges d’edat, i l’oferta de continguts es treballarà des d’aquesta perspectiva. “Seran continguts d’entreteniment, informatius i educatius, que potenciïn valors de comunitat, territori, patrimoni cultural, proximitat, interacció i participació, i que formaran una oferta transmèdia audiovisual amb especial importància dels continguts nadius digitals”, han concretat.
“Tots aquests continguts es podran veure a totes les pantalles i suports, amb la concepció d’oferir-los a través de les plataformes de consum audiovisual més utilitzades pels infants i les seves famílies”, han destacat.