TV3 margina l’APM i la xarxa bull

Comparteix la notícia

TV3 decideix fer canvis a la graella

TV3 margina l'APM

TV3 margina l'APM

Comparteix la notícia

TV3 decideix fer canvis a la graella

Sorpresa majúscula i desagradable a la Televisió de Catalunya. Dilluns passat no es va emetre el programa ‘Alguna Pregunta Més’, més conegut pel públic de TV3 com l’APM. Tampoc es va emetre el dimecres. El programa va començar a Catalunya Ràdio amb Antoni Bassas, Manel Fuentes i Xavier Bosch i ha evolucionat molt des d’aleshores. S’han vist molts talls de diferents canals i s’han fet famoses diferents frases tant de persones anònimes com conegudes.

TV3 va estrenar dilluns la sèrie Cucut. És una sèrie de ficció que va fer molta audiència, concretament un 18,8% i es va acostar al mig milió d’espectadors. És per això que es va cancel·lar l’APM, perquè la Televisió de Catalunya va situar el nou projecte en una franja horària molt bona. El problema és que l’Alguna Pregunta Més queda traslladat al matí del cap de setmana. A l’hora del vermut, abans del Telenotícies Migdia.

Després de dinar, la Televisió de Catalunya emetrà un altre APM molt més llarg. També és una hora en què la gent mira poc la tele. Després ja vindrà el programa ‘Atrapa’m si pots’, de Llucià Ferrer. Els canvis no han agradat a l’audiència, que s’ha escandalitzat i ha demanat que torni l’APM a la seva franja horària habitual. Sorprèn a tothom que un dels programes més vistos i més estimats de La Nostra es margini d’aquesta manera.

Molts espectadors han publicat diferents talls de veu del programa, com el ‘es motiu de cese’, de Josep Lluís Núñez o l’aficionat del Camp Nou que marxa de la seva localitat i diu que “me’n vaig, ja no en vull sapiguer més”. O un altre, també a Can Barça, que es queixa del joc de l’equip i considera que “de moment, tot va malament”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.