Bones notícies per al turisme a la Costa Daurada de cara l’estiu de 2022

Les reserves del turisme britànic per a l’estiu que ve a la Costa Daurada van “a bon ritme”

Comparteix la notícia
Neix una web dedicada al turisme familiar al Camp de Tarragona

Neix una web dedicada al turisme familiar al Camp de Tarragona

Les reserves del turisme britànic per a l’estiu que ve a la Costa Daurada van “a bon ritme”

Les reserves del mercat britànic per a l’estiu vinent a la Costa Daurada van “a bon ritme” segons els turoperadors que participen en la World Travel Market de Londres. Segons ha explicat l’alcalde de Salou (Tarragonès), Pere Granados, es preveu una nova ruta aèria entre Bristol i Reus que estarà operativa entre els mesos d’abril i octubre del 2022.

Els municipis de la Costa Daurada, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, es promocionen conjuntament a la fira amb l’objectiu de rellançar la destinació al mercat britànic, un dels mercats internacionals estratègics de la destinació, greument afectat per les restriccions de la pandèmia.

a presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, manté reunions amb diversos turoperadors, agències de viatge i companyies aèries en la World Travel Market de Londres, una de les fires professionals del sector turístic més important del món, que acaba aquest dimecres. Els contactes revelen “cert optimisme” per reactivar el mercat britànic, sempre que les restriccions de la covid ho permetin. El Patronat ha fet valer que la Costa Daurada està preparada des del punt de vista sanitari, d’infraestructures i d’equipaments.

La Costa Daurada disposa d’un espai propi dins l’estand que l’Agència Catalana de Turisme a la fira i aplega els patronats i oficines de Turisme de Cambrils, Cunit, Salou, Tarragona, El Vendrell, Vila-seca-La Pineda, PortAventura World, l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de Tarragona, l’Associació d’Apartaments de la Costa Daurada, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada, l’Associació hotelera de Salou-Cambrils-La Pineda i l’Estació Nàutica de la Costa Daurada.

En el cas de Salou, amb la col·laboració de Turespaña, també es promociona en alguns punts com Irlanda i l’alcalde Pere Granados ha mantingut diverses reunions de treball amb representants de Jet2 Holidays; delegats de Lastminute.com; i representants de Sojern, companyia internacional de solucions de màrqueting digital per a viatges.

Granados ha assenyalat que “el mercat britànic és molt important per a Salou”, que va ser el mercat estranger emissor més present l’any 2019 a Salou, amb un 15,2% dels turistes. El segueixen el mercat francès (14,4%), el rus (8,6%), i l’irlandès (4%). Segons dades de l’Observatori Turístic, l’any 2019 van pernoctar a Salou 1.491.000 turistes britànics, només per darrere del visitant espanyol.

Comparteix la notícia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Amb la col·laboració de:

Edita
Change privacy settings