Tragèdia mortal a Alcover en un accident de trànsit amb diversos vehicles implicats

Comparteix la notícia

Nou accident a les carreteres catalanes

Tragèdia mortal a Alcover en un accident de trànsit amb diversos vehicles implicats

Tragèdia mortal a Alcover en un accident de trànsit amb diversos vehicles implicats

Comparteix la notícia

Nou accident a les carreteres catalanes

Un mort, un ferit greu i dos de lleus és el balanç d’un xoc frontal que ha tingut lloc aquest dimarts a la tarda al quilòmetre 24,2 de la carretera C-14, en terme municipal d’Alcover (Alt Camp), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).

Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís del sinistre cap a dos quarts de sis. Per causes que s’investiguen dos cotxes han xocat de cara i un tercer s’ha vist implicat en l’accident posteriorment. A banda de la víctima mortal, una dona ha resultat ferida greu i un home i un menor han sofert lesions lleus. Els tres han estat traslladats a l’Hospital Joan XXXIII de Tarragona.

Arran de la incidència s’han activat tres patrulles dels Mossos, set dotacions de Bombers i cinc ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Ha calgut tallar la via en tots dos sentits de la marxa i fer desviaments.

Amb aquesta víctima mortal són 74 les persones que han perdut la vida en accident de trànsit en el que va d’any a la xarxa viària catalana, segons les dades que ofereix l’SCT.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.