
Tragèdia mortal en un accident de trànsit a Sabadell
Nou accident a les carreteres catalanes
Un jove de 28 anys va morir diumenge a la nit a la N-150, al seu pas per Sabadell (Vallès Occidental). El conductor del turisme circulava per la carretera de Terrassa en direcció sud amb un acompanyant de 27 anys que va resultar ferit greu i va ser traslladat a l’hospital Parc Taulí.
Per motius que es desconeixen i que la policia està investigant, poc abans de les onze de la nit el conductor va perdre el control del vehicle i va envair una rotonda. Segons uns testimonis que van veure els fets i que van alertar la policia, el cotxe va fer diverses voltes de campana i després es va incendiar.
Els ocupants van quedar atrapats i el conductor va perdre la vida al moment, segons van relatar els serveis d’emergències.
A l’accident hi van intervenir tres unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), dues dotacions del cos de Bombers de la Generalitat i cinc unitats de la Policia Local. Per ara, la investigació policial continua oberta.