Tragèdia mortal en un accident de trànsit a la Granada

Comparteix la notícia

Mor un conductor en un xoc frontal a la Granada

Tragèdia mortal en un accident de trànsit a la Granada

Tragèdia mortal en un accident de trànsit a la Granada

Comparteix la notícia

Mor un conductor en un xoc frontal a la Granada

Un conductor ha mort aquest dimarts cap a les sis de la tarda en un xoc frontal entre dos turismes que ha tingut lloc al quilòmetre 18 de la carretera C-15, a la Granada (Alt Penedès). Una furgoneta s’ha vist també implicada en l’accident. A banda de la persona que ha mort, tres més han sofert lesions considerades de gravetat menor al mateix sinistre.

Dues han estat traslladades a l’Hospital de Vilafranca i la tercera a l’Hospital Sant Camil, a Sant Pere de Ribes (Garraf). Amb aquesta víctima, són 158 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades provisionals del Servei Català de Trànsit (SCT).

Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via en tots dos sentits de la marxa, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.