Tragèdia mortal en un accident a Aiguaviva (Gironès)

Comparteix la notícia

Un motorista mor després de xocar amb un turisme a l’AP-7 a Aiguaviva, al Gironès

Tragèdia mortal en un accident a la ronda de Dalt

Ambulància

Comparteix la notícia

Un motorista mor després de xocar amb un turisme a l’AP-7 a Aiguaviva, al Gironès

Un motorista ha mort aquest dijous després d’accidentar-se amb un turisme aquest dijous a l’AP7, a l’alçada d’Aiguaviva (Gironès). Els fets han passat pels volts de les cinc de la matinada.

Per causes que s’estan investigant, els dos vehicles han topat en el quilòmetre 66 de l’autopista. Com a conseqüència del xoc, el motorista ha perdut la vida.

Fins al lloc dels fets s’hi ha traslladat dues dotacions dels Mossos d’Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques que no han pogut fer res per salvar la vida de l’home.

La Policia Local de Salt també ha donat suport. L’accident ha generat restriccions de trànsit en sentit Barcelona. Aquest any, 121 les persones que han mort en accident de trànsit en via interurbana a Catalunya.

3 pensaments en “Tragèdia mortal en un accident a Aiguaviva (Gironès)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.