Tragèdia mortal en un accident de trànsit a Reus

Comparteix la notícia

Nou accident a Catalunya

Tragèdia mortal en un accident de trànsit a Reus

Tragèdia mortal en un accident de trànsit a Reus

Comparteix la notícia

Nou accident a Catalunya

Un motorista va morir aquest dijous al vespre després de xocar amb un vianant que travessava l’avinguda de Salou del municipi de Reus.

L’home, que és un conegut uròleg de l’Hospital Sant Joan de Reus, sortia de la ciutat i va morir en l’acte, segons fonts consultades per l’ACN.

Els serveis d’emergència van traslladar l’altra víctima a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona en estat molt greu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.