
Tragèdia mortal en un accident de motocicleta a Gavà
Mor el conductor d’una motocicleta en un accident a la C-32, a Gavà (Baix Llobregat)
O. D. A., veí de Viladecans (Baix Llobregat) de 22 anys, ha mort aquest dijous a conseqüència de les ferides que ha sofert quan la motocicleta que conduïa ha xocat contra la tanca de la C-32 al quilòmetre 49,8 de la via, en terme municipal de Gavà (Baix Llobregat).
Els serveis d’emergència han rebut l’avís de l’accident minuts abans de dos quarts de deu del matí. El jove viatjava sol a la moto.
Els serveis sanitaris han traslladat el pilot a l’Hospital de Bellvitge, on ha mort poques hores després. Arran de la incidència s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
En el que va d’any han mort 130 les persones en accident de trànsit enguany a les carreteres catalanes.