[FOTO]: Així acaba Toni Cruanyes les seves vacances

Comparteix la notícia

El periodista Toni Cruanyes està gaudint dels seus últims dies de vacances

Toni Cruanyes parla d'Eufòria

Toni Cruanyes parla d'Eufòria

Comparteix la notícia

El periodista Toni Cruanyes està gaudint dels seus últims dies de vacances

El periodista del Telenotícies Vespre de TV3, Toni Cruanyes, va marxar de vacances el divendres 16 de juliol. Ho va fer de manera elegant i amb l’estil que el caracteritza: acomiadant-se de l’audiència i donant les gràcies a tots els treballadors de la casa que fan possible l’edició de l’informatiu.

Si hem seguit el seu perfil d’Instagram hem anat veient com ha gaudit de les vacances. Fent una paella, al País Valencià a la Serra d’Irta… Tot acompanyat del seu marit Eugeni Villalbí i dels seus fills. Una família preciosa i unida com poques. Un nena i una nena preciosos.

Ha estat en aquest indret de la demarcació de Castelló on Cruanyes ha gaudit de la família i ha jugat amb els petits a fer castells de sorra i trobar petxines.

Ben aviat el tornarem a veure davant la càmera i al mig de la nostra pantalla de televisió. Els espectadors de TV3 ja el troben a faltar i tenen ganes que torni. Això no vol dir que els seu substitut, Carles Costa, no sigui també una de les cares més estimades de la Televisió de Catalunya.

Platja del Paradís
Platja del Paradís
Vacances Cruanyes
Vacances Cruanyes

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.