![[FOTO]: Toni Cruanyes comença les seves vacances i expressa aquest desig](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/07/Toni-Cruanyes-1024x674.jpg)
Toni Cruanyes
Els espectadors de TV3 estaran un temps sense veure Toni Cruanyes al capdavant del Telenotícies Vespre
Toni Cruanyes és un dels periodistes més estimats de la Televisió de Catalunya. Presenta el Telenotícies Vespre i minuts abans, cada nit, connecta amb l’Està Passant de Toni Soler i Jair Domínguez. La seva manera d’explicar les notícies, amb rigor i professionalitat, a més del seu perfil més senzill i proper, fa que aconsegueixi dades d’audiència espectaculars, que sovint s’acosten al 30% de share.
El periodista de Canet de Mar també és molt actiu a xarxes socials, especialment a Instagram. Cruanyes comparteix habitualment imatges amb el seu marit i amb els seus fills, així com de tota la família fent excursions, escapades o viatges. Ara que la majoria de catalans i catalanes començaran les vacances, Cruanyes ha explicat que té moltes ganes d’estiu i, sobretot, de sol.
“Necessito vacances… i que em toqui el sol! “, ha publicat a Instagram, al costat d’una imatge on apareix amb una pell blanca i un aspecte molt diferent al que estem acostumats, ja que a TV3 apareix maquillat i amb la pell més fosca. La seva companya a la secció de societat, Fàtima Llambrich, li escriu: Un color paret molt maco. Ell riu. Les vacances són un desig. El seu últim Telenotícies Vespre serà el proper 22 de juliol. En aquell moment, en Carles Costa agafarà el relleu i presentarà l’espai des del 25 de juliol fins al 19 d’agost.
Els comentaris no s’han fet esperar i tots han estat positius: “bones vacances”, “ànims, ja falta poc”, “blanc com la paret”, “el bronzejat de la tele és mentida”, “el millor periodista de Catalunya i TV3”, “on aniràs?”.