
Toni Cantó demostra ser un mentider
Toni Cantó no comença bé a l’Oficina del Español
Toni Cantó va deixar el teatre perquè era un actor fracassat. Diu que no actua a Catalunya perquè no fa en català, un comentari que va ser desmentit per molts companys seus de professió que actuen a casa nostra utilitzant el castellà i no tenen cap problema. Preveient aquest fracàs, fa anys que es va apuntar a Unión Progreso y Democracia. I després a Ciudadanos, al País Valencià.
En veure que el vaixell taronja s’enfonsava va fitxar pel Partido Popular de la Comunidad de Madrid i Isabel Díaz Ayuso, en veure que no podia anar a les llistes (es va empadronar tard), el va endollar a l’Oficina del Español, un ‘chiringuito’ creat a mida per a ell.
L’objectiu d’aquesta institució és preservar la llengua espanyola a Espanya. És un dels idiomes més parlats del món i que compta amb el suport de les institucions públiques i privades, però segons Ayuso i Cantó està en perill. Però ja l’ha fet grossa només de començar. El seu perfil de Twitter, en español, tenia faltes d’ortografia. Li ha dit Isaías Lafuente Zorrilla i ell, immediatament, ha corregit el seu error.
Una vegada fet el canvi, Lafuente el va humiliar de mala manera. Va comparar la imatge anterior i la posterior i el va felicitar per haver fet aquest canvi tan necessari.
2 pensaments en “Toni Cantó s’estrena fent el pena a la Oficina del Español”