
Tomás Roncero
Tomás Roncero se suma a la campanya victimista
El RCD Espanyol ja és equip de Segona Divisió. Els aficionats blanc-i-blaus veuran la trenta-vuitena jornada de Lliga sabent que el seu equip és matemàticament equip de la divisió de plata. L’empat in extremis contra el Valencia CF a Mestalla i la victòria del Getafe contra l’Osasuna va condemnar els pericos i els va fer baixar automàticament.
Només 36 punts en 37 jornades. Només 8 victòries i 49 gols a favor. Uns resultats pèssims que demostren que l’equip no ha estat a l’alçada i que no té el nivell per estar entre els disset millors equips de Primera Divisió. Tot i això, encara hi ha algú que prefereix auto enganyar-se i considerar que els culpables del descens han estat els àrbitres.
L’Espanyol aconsegueix el seu segon descens en tres anys
Un d’ells és el periodista madridista Tomás Roncero, que ha lamentat que el seu segon equip hagi perdut la categoria i, per tant, que el seu Real Madrid hagi de fer sis punts més la temporada que ve per tal de guanyar la Lliga. “Si yo fuera del RCD Espanyol impugnaba esta Liga. Lo han descendido los árbitros. LITERALMENTE”, ha piulat.
El comentari s’ha fet viral i ha aconseguit moltes respostes en què el posen al seu lloc i deixen clar que l’Espanyol ha baixat perquè es mereix baixar i perquè els altres equips que han quedat en posicions posteriors s’han esforçat més per merèixer continuar a Primera.
No listo. Han descendido porque en 37 partidos solo han sido capaces de sacar 36 puntos.
— 🐦⬛ (((Estornell))) #GOI (@Estornino_C) May 29, 2023
Ps: Impedir la acción de un portero desiquilibrandolo en el área pequeña es falta.
Aquí y en la China popular de Yang-Chen