Terratrèmol aquest diumenge al Maresme

Comparteix la notícia

Un terratrèmol amb epicentre Arenys de Mar sacseja el Maresme

Terratrèmol aquest diumenge al Maresme

Tragèdia mortal en un incendi al barri de Sant Andreu de Barcelona

Comparteix la notícia

Un terratrèmol amb epicentre Arenys de Mar sacseja el Maresme

Un petit terratrèmol de magnitud 2,7 a l’escala de Richter ha sacsejat aquest diumenge a la tarda els Maresme i les comarques veïnes.

Segons ha informat l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), l’epicentre del sisme està situat a Arenys de Mar (Maresme) a zero quilòmetres de profunditat.

L’alerta pel terratrèmol, que no ha provocat danys, ha saltat a les 15.43 hores. S’ha percebut tant a la comarca d’origen com al Barcelonès, el Vallès Oriental i la Selva.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.