
Telepizza escalfa el derbi
Telepizza escalfa el derbi
Aquest diumenge que ve, el FC Barcelona té un dels partits més importants de la temporada. Juga a partir de les nou del vespre contra el Real Madrid al Santiago Bernabeu. La victòria, a més de certificar els canvis introduïts per Xavi Hernàndez, serviria per retallar distància a la lliga. Actualment, madrilenys i catalans estan separats per quinze punts de diferència, però els blaugranes tenen un partit menys, de manera que el Barça podria situar-se a nou.
És cert que quedarien només nou jornades i que la remuntada seria pràcticament impossible, però hi hauria un bri d’esperança que no hi seria en cas d’empat o derrota. El FC Barcelona jugarà amb la senyera i el Real Madrid ho farà amb una samarreta negra, per celebrar els seus 120 anys d’història. Aquest color ha provocat tota mena de bromes, entre les quals, la del compte oficial de Telepizza. L’empresa de menjar italià a domicili ha insinuat que l’equip blanc rep ajudes arbitrals.
Qui segueixi aquest perfil de Twitter sabrà que actualment fan bromes en totes direccions. De vegades rep el Barça i, altres vegades, rep el Real Madrid. Tot i això, a la capital d’Espanya no ho han encaixat gens bé i han carregat amb força contra l’empresa, arribant a demanar un boicot. Finalment, Telepizza ha retirat el missatge i ha esborrat la piulada. Tot i això, ja era massa tard. Molts usuaris ja havien fet la captura.
En partits anteriors, el Barça i Ousmane Dembélé van ser destinataris de broma. L’empresa de pizzes, amb molt de sentit de l’humor, quan el futbolista no volia renova, deia que era com una pizza i que el FC Barcelona se l’hauria de menjar.
Els usuaris de xarxes socials es divideixen entre els que aplaudeixen la iniciativa i els que la critiquen. Molts d’ells consideren que és un recurs massa fàcil per fer-se notar i per augmentar les vendes durant el partit.
