Denuncien que un teleoperador de Mas Movil ha fet això a una clienta per parlar en català

Mas Movil hauria contactat amb la clienta per saber què ha pogut passar

Comparteix la notícia
Denuncien que un teleoperador de Mas Movil ha fet això a una clienta per parlar en català

Denuncien que un teleoperador de Mas Movil ha fet això a una clienta per parlar en català

Mas Movil hauria contactat amb la clienta per saber què ha pogut passar

Cada vegada és més habitual veure mostres de catalanofòbia. El famós “hábleme usted en cristiano” dels Piolins s’ha anat extenent per molts sectors. Les queixes més habituals són per actituds de vigilants de seguretat, cambrers i teleoperadors espanyolistes sense la més mínima consideració ni respecte per la persona que tenen davant que, no ho haurien d’oblidar, és el seu client.

L’últim exemple (tot i que des de que ha escrit la piulada fins ara de ben segur que n’hi ha hagut molts més) l’explica la Cesca Esteve. Un teleoperador d’una companyia telefònica espanyola de l’Ibex 35 n’és el protagonista. Nivell:

No és la primera vegada ni la darrera que això passarà. Altres usuaris de Twitter han comentat les seves experiències i aporten consells als catalans que es trobin en aquest tipus de situacions desagradables: “Hahaha. A mi m’ha passat amb una altra operadora( no recordo quina perquè atabalen tot el dia) “Oiga,usted está en España y se habla español, si no le gusta, ya sabe…” Mooolt bé. Em pot atendre en català? La noia em penja el telèfon. Van a comissió!!”

“Prou paciència has tingut!. Jo els engego a la primera…qui paga, mana, oi?”

“Jo en casos així , els dic: “un momento por favor, le paso con el departamento de compras “. I així el deixo una bona estona, fins que penja”.

“aquest és el camí. Hem estat massa condescendents fent-nos els mil homes com a sabedors de dos llengües, i el que no sabíem es que estàvem enterrant la nostre”.

Un altre tuitaire ha etiquetat l’empresa Más Móvil perquè vegin què ha passat. Aquesta és la seva resposta: “Bon dia! Hem contactat amb l’usuari afectat per a saber què ha pogut ocórrer, ja que no és la nostra manera de treballar. Moltes gràcies”. Seria interessant saber com ha acabat i si hi ha hagut conseqüències. Però com a mínim ja és un pas que l’empresa s’interessi per saber què ha passat.

Comparteix la notícia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Amb la col·laboració de:

Edita
Change privacy settings