Tamara Falcó parla després de fer-la grossa a Mèxic i rebre per totes bandes

Tamara Falcó - FOTO EUROPA PRESS
Tamara Falcó s’intenta defensar, sense èxit
Tamara Falcó va estar el cap de setmana passat a Mèxic per a assistir al Congrés Mundial de les Famílies i feia unes declaracions que han estat d’allò més comentades en xarxes socials, ratllant-les de fomentar l’odi. Encara que ha guardat el silenci durant tota la setmana, la influencer ha volgut alçar la veu a través de xarxes socials i ha enviant un missatge d’allò més concís després de ratllar-la de ‘homòfoba’.
“Des de fa uns dies se m’ha acusat de ser homòfoba. Res més lluny de la realitat. La paraula ‘desviacions’ feia referència a comportaments que el meu ex tenia i que no estaven alineats amb la meva manera d’entendre la vida en parella” començava posant Tamara en les seves stories a manera de text.
Tamara Falcó va demostrar la seva homofòbia a Mèxic
I és que Tamara, en el seu discurs, feia referència a les diferents orientacions sexuals que existeixen en la societat: “Ara estem vivint un moment molt complicat per a tota la humanitat, hi ha tants tipus diferents de sexualitats, hi ha tants llocs diferents on fer el mal. Crec que en altres generacions no era tan evident”. Unes paraules que eren d’allò més criticades en xarxes socials i per les quals ha sortit avui en defensa.
“La meva ruptura no és un tema del qual vulgui tornar a parlar en públic i sento haver d’esmentar-ho per a fer aquest aclariment. Igualment i encara que no fos aquesta la meva intenció demano perdó a qualsevol col·lectiu que s’hagi vist atacat per les meves declaracions. Reitero que mai desitjaria el mal a ningú i menys encara incitaria a l’odi” ha resolt la Marquesa de Griñón.
