
Eufòria a un supermercat Sorli de Barcelona per haver repartit el primer premi de la Grossa de Cap d'Any
“Emoció” i “nervis” al supermercat barceloní on s’han venut vuit butlletes del primer premi de la Grossa de Cap d’Any
L’encarregada del supermercat Sorli del carrer de Massens de Barcelona, Raquel Romero Perales, ha explicat aquest dissabte que els treballadors de l’establiment estan “molt nerviosos, contents i emocionats” per haver venut vuit números del primer premi de la Grossa de Cap d’Any amb el 03829. Es tracta d’un supermercat del barri barceloní de Gràcia que principalment ven pels veïns de la zona.
Romero ha assegurat que no saben a qui s’han venut les vuit butlletes del 03829 però que estan segurs que ho han fet a algun veí del barri. “Suposem que són clients del barri, d’aquells que venen cada dia. Esperem conèixer a l’afortunat i poder-ho celebrar”, ha destacat.
Romero Perales ha explicat que aquest supermercat està dedicat a la venda als veïns del barri. “Els nostres clients són aquells que venen cada dia, que sabem com es diuen i que ens expliquen les seves històries”, ha detallat.
L’emoció i els nervis que han sentit els treballadors del supermercat s’ha encomanat pels veïns que passejaven per la zona i pels curiosos que s’han dirigit a l’establiment quan s’han assabentat de la notícia.
Quan ha arribat el representant de Loteries de Catalunya per notificar oficialment el premi, l’alegria s’ha escampat entre tots els treballadors. Amb un parell d’ampolles de cava, i amb la presència del capgròs de la Grossa, tots junts han sortit a la façana del supermercat i ho han celebrat.
Cap dels treballadors del supermercat havia comprat el número premiat i tampoc s’ha pogut conèixer cap dels clients afortunats.
200.000 euros de premi
El premi del 03829 s’ha repartit a íntegrament a Barcelona . El primer premi del sorteig està dotat amb 200.000 euros per cada bitllet. Els números anterior i posterior al primer premi rebran 2.000 euros, la coincidència amb les quatre últimes xifres guanyaran mil euros, si coincideixen les tres darreres 250 euros i si són les dues últimes 35 euros. A més, els bitllets que acabin en 9 com el primer premi recuperaran els 10 euros jugats.