
Martin Braithwaite1
El Barça rescindirà el contracte de Martin Braithwaite per facilitar la seva sortida
Continua l’operació sortida a can Barça. La majoria d’operacions s’estan complicant més del compte i tot i que encara hi ha temps no val a badar. Cal distingir dos tipus de situacions. Per una banda hi ha futbolistes que no han estat descartats per Xavi al 100 % però que podrien deixar una bona quantitat de diners a la caixa. En aquest grup hi ha futbolistes com Frenkie de Jong, Memphis Depay i fins i tot Sergiño Dest si acaba arribant César Azpilicueta.
Les sortides més complicades, però, són les de jugadors descartats per l’entrenador. De fet no van ni viatjar a la gira dels Estats Units. El missatge era clar: s’han de buscar equip. Alguns ja van dir que no posarien problemes, com Òscar Mingueza. De fet el jove canterà ja té lligar un acord amb el Celta de Vigo per anar-hi en forma de traspàs.
Els casos d’Umtiti, Neto i Riqui Puig s’estan eternitzant tot i que els dos primers tenen més bona predisposició a sortir. Riqui Puig ho està posant molt més difícil i rebutja totes les ofertes que arriben amb excuses de mal pagador. La sortida que és a punt de dur-se a terme (i ja era hora) és la de Martin Braithwaite. El Barça té molta pòlvora a dalt i no hi té lloc. Només si surt a un equip de menys categoria tindrà minuts per poder ser convocat pel Mundial.
La solució que han pactat les dues parts és una rescissió del contracte perquè pugui fitxar per un altre club. Hi ha tres opcions. O el futbol àrab (on tindria una oferta econòmica molt potent) o la lliga espanyola. Els dos candidats són Getafe i Celta però els gallecs ja s’han fet enrere. El Getafe, a més, ha fitxat Borja Mayoral tot i que no necessàriament és incompatible amb Martin Braithwaite.