Helena Garcia Melero és una de les periodistes dona més estimades de TV3. Porta tota la vida a la Televisió de Catalunya i ha passat per tots els formats de programa. Ha fet Els Matins, el Telenotícies, el Tot es Mou i un llarg etcètera.
Melero va emocionar els seus seguidors en el Dia de la Ràdio. Les principals cadenes de Catalunya ho van celebrar i van emetre una programació especial. La periodista catalana, tot i tenir una vessant més televisiva, també ha fet ràdio. I va valorar positivament la ràdio, relacionant-la amb la seva àvia. [banner-DFP_1]
A Rac1, per exemple, els periodistes s'intercanvien els papers i presenten programes que no presenten habitualment. Per exemple, Mònica Terribas va intervenir amb Jordi Basté.
"El millor regal quan anava a dormir, era que la 'yaya Rosa' em deixés entrar al seu llit per escoltar amb ella 'la Encarna de noche'. Des d’aleshores fins avui, enganxada al transistor. Feliç Dia Mundial de la ràdio".
De petita, el millor regal quan anava a dormir, era que la “yaya Rosa” em deixés entrar al seu llit per escoltar amb ella “la Encarna de noche”. Des d’aleshores fins avui, enganxada al transistor. Feliç Dia Mundial de la ràdio.
— Helena Garcia Melero (@HelenaGMelero) February 13, 2021
És un gest ple de tendresa d'Helena Garcia Melero cap als professionals de la ràdio i també cap a la seva àvia Rosa. Ambdues ecoltaven 'La Encarna de la Noche' i aquell programa va fer que estimés per sempre més la ràdio.