
Shakira i Gerard Piqué fan públic el comunicat anunciat el seu acord FOTO - Europa Press
Shakira i Piqué fan oficial el seu acord a través d’un comunicat: “El nostre objectiu és aportar-los la màxima seguretat”
Shakira i Gerard Piqué estan vivint un moment molt amarg, i és que tots dos no han parat de lluitar per aconseguir un acord a la custòdia dels seus fills. Després de mesos de negociacions entre els advocats de tots dos i una reunió de més de 12 hores, fonts properes a la cantant han avançat a Europa Press les primeres pinzellades d’un pacte que, com ha confirmat ‘oficiosament’ el diari ‘La Vanguardia’, inclou la mudança de la colombiana amb Milan i Sasha a Miami.
Els seus advocats han treballat a contrarellotge per, finalment, llançar un comunicat informant del que ha decidit: “Volem comunicar que hem signat un acord que garanteix el benestar dels nostres fills i que es ratificarà al jutjat, com a part d’un tràmit merament formal”. Amb aquestes paraules confirmen que, finalment, han arribat a un acord en la custòdia dels fills i que hauran de passar pel jutjat, encara que asseguren que simplement és per tràmits.
Tal com el futbolista i la cantant desitjaven des del primer moment, tota decisió presa serà pel bé de Sasha i Milan, que des que es va conèixer la notícia de la separació dels seus pares s’han vist envoltats de mitjans de comunicació: “El nostre únic objectiu és aportar-los la major seguretat i protecció, i confiem que es respecti la seva intimitat”.
Amb aquestes paraules no acaben de confirmar la decisió d’on viuran els petits, malgrat que extraoficialment se sap que viuran a Miami amb la seva mare, encara que el que sí que queda clar és que volen guardar la intimitat dels petits mantenint-los lluny del focus mediàtic: “Agraïm l’interès mostrat i esperem que els nens puguin continuar amb els seus vides amb la privacitat necessària, en un entorn segur i tranquil”.