
Setge de l'Aston Villa al Barça per endur-se aquest jugador imprescindible per a Xavi Hernández
L’Aston Villa ja ha convençut Laporta d’emportar-se un dels seus efectius si paguen el que demana el Barça però Xavi encara no ha donat el vistiplau
Xavi ha estat pressionant els últims dies per aconseguir un parell de fitxatges per a posicions prioritàries. Ja ha demanat un lateral dret, que idealment seria Cancelo, però podria acceptar Iván Fresneda que ha sonat fa diverses setmanes; també ha demanat a un migcampista que es pugui moure bé a l’àrea i per a ell hauria de ser un fitxatge de primer nivell.
No obstant, perquè arribin els jugadors que demana Xavi, cal donar sortida a Lenglet i Sergiño Dest, cosa que encara no està definida. Amb el francès han intentat de diverses maneres donar-li sortida, però encara no s’ha aconseguit. Ansu Fati també era a la llista de transferibles i que el mateix jugador estaria buscant altres opcions. Ferran Torres no ha rendit com s’esperava el club i difícilment tindrà lloc la temporada següent.
Abde és un altre dels que no tenen el seu lloc assegurat. Xavi confia en el 4-4,2 i Raphinha i Lewandowski són fixos, així que serà difícil que ell formi part de l’atac. Lamine Yamal també és a la jugada i va arribar a estar de primer en els recanvis de Xavi a l’atac. En aquest panorama, són pocs els minuts de joc que Abde pot aconseguir.
Aquesta mateixa situació no ha passat desapercebuda a l’Aston Villa. Abde va tenir un paper protagonista l’any passat amb l’Osasuna, però no podrà replicar una cosa així amb els culers, encara que l’equip anglès li promet ser titular a la seva alineació. Econòmicament i administrativament convé molt al Barça sortir d’Abde, però han deixat que Xavi prengui la decisió sobre el futur del jugador.