
Sergio Ramos és rebut amb una autèntica xiulada
Sergio Ramos ha durat 1 partit
Florentino Pérez la sap llarga. Això se li ha de reconèixer. Mentre els culers han hagut d’aguantar anys de bartorosellisme, els merengues han tingut un President que ha gestionat bé. Per sort el bartorosellisme és història (o si més no està hivernant a l’espera de tornar engalipar els socis) i l’arribada de Joan Laporta a la Presidència del F.C.Barcelona ha equilibrat la situació.
Un exemple d’això que diem de Florentino Pérez és la gestió que va fer de la renovació de Sergio Ramos. És innegable que el futbolista de Camas és una llegenda del Real Madrid però l’edat no perdona i amb 35 anys és més difícil estar a un nivell òptim. En el seu cas, a més, l’han afectat diverses lesions i la temporada passada el seu rendiment ja va baixar. El club tenia clar que el volia renovar però no a qualsevol preu (quina diferència amb els salaris desorbitats que pagava Bartomeu per retenir qui fos) i així li va traslladar a l’aleshores central merengue.
El representant de Ramos és el seu germà i no va saber negociar amb Florentino. El President del Real Madrid va acabar cansant-se de la situació i va veure clar que el millor era que el futbolista marxés. Ràpidament va trobar lloc a un PSG que paga el què faci falta. Ha trigat mesos a debutar i al club francès ja estaven cansats de la seva actitud. Un debut relatiu ja que després d’un partit ja torna a ser baixa. Tot i que oficialment se li dóna descans, fonts extraoficials apunten a problemes mèdics que no s’han volgut fer públics per no escalfar més els ànims.
Veurem com evoluciona tot però la continuïtat de Sergio Ramos al PSG és cada vegada més dubtosa. El club n’està fart, els aficionats també i no ha encaixat gaire bé a la plantilla malgrat intenti fer la pilota a Leo Messi. El proper estiu podria anar al Sevilla (si accepta cobrar menys) o a equips de lligues inferiors com la de Qatar o la MLS nord-americana.
2 pensaments en “Sergio Ramos recau: El PSG desesperat”