
Sergio Ramos
Sergio Ramos va abandonar el Real Madrid a finals de 2021 i està gaudint de la seva jubilació a París
Sergio Ramos sempre serà un dels millors jugadors espanyols de la història. Des d’aquesta passada temporada, s’està jubilant a Paris, cobrant uns diners que Florentino Pérez no li va voler pagar. Té 36 anys i ja no és el jugador que era abans. La seva presència sobre la gespa ha estat clau perquè el Real Madrid i la Selección Española aconseguissin molts èxits i això l’ha convertit en un home fort dins i fora dels terrenys de joc.
Igual que Gerard Piqué, la seva relació amb el president de la Real Federación Española de Fútbol, Luis Rubiales, és bona i propera. Segons ha explicat El Confidencial, l’andalús va enviar un missatge a Rubiales queixant-se dels arbitratges de la primera temporada del VAR, la 2018/2019. Segons Ramos era una “auténtica vergüenza y un descaro lo que están haciendo los árbitros” i després va assegurar que El Barça “está destinado a ganar la Liga sí o sí”.
“Rubi, ¿qué pasa? Una cosa, nos empieza a preocupar ya gravemente el tema del VAR, sobre todo con el Barça. Es una auténtica vergüenza y un descaro lo que están haciendo los árbitros. ¿Has visto la falta de Suárez al portero en el 2-1? Es de chiste. Un abrazo”. Rubiales no entró al trapo y contestó: “Buenas tardes, Sergio. Tú eres el capitán de la Selección, tienes cientos o miles de partidos a tus espaldas y mejor que nadie comprendes que a veces hay distintas opiniones sobre un mismo hecho. Como bien sabes, yo no entro en estas cuestiones”.
“Trabajamos día a día para que el Estamento Arbitral tenga más medios y su eficacia mejore. Tanto al Real Madrid como al resto de clubes que lo soliciten les ofrecemos una visita al VAR y una reunión con Carlos Velasco Carballo para que sean los árbitros quienes informen ‘in situ’ sobre su funcionamiento o cualquier duda o queja que pueda haber. Entre todos debemos intentar que nuestro fútbol mejore. Un abrazo, nos vemos pronto”, va afegir un Luis Rubiales molt políticament correcte.
I no només això. Ramos li va criticar l’elecció de Luis Enrique com a entrenador de la Selección Española. “Gracias por tenerme tan informado de los cambios tan importantes de la Selección”, va dir irònicament i tornant a demostrar la voluntat de pressió.