
Sergio Ramos
Sergio Ramos i Pilar Rubio no estan passant pel seu millor moment
Gerard Piqué i Shakira eren la parella de moda a Barcelona i Catalunya i la seva separació ha donat la volta al món. Si féssim una comparació i busquéssim l’exemple de la capital espanyola, segurament pensaríem en Sergio Ramos i Pilar Rubio. Ara al PSG, el futbolista andalús i la periodista també han ocupat i ocupen portades i pàgines de revistes.
Les mamarazzis Laura Fa i Lorena Vázquez van ser les descobridores dels problemes de l’excapità del Barça i la cantant colombiana i ara també han explicat que el sevillà i la madrilenya tenen problemes. És “aviat” per parla de “crisi”, però asseguren que des de l’entorn del central s’està detectant un problema que està erosionant la parella.
La parella va començar la seva relació l’any 2008
Tenen quatre fills i tots nens. Les edats d’ells i també els seus compromisos familiars fan poc viable el fet de tenir un cinquè descendent, tot i que en el passat sempre havien assegurat que volien buscar la nena. A més, asseguren les mamarazzis que la periodista gairebé no té relació amb la família de l’exmadridista, ni amb els pares, ni amb els germans
En un primer moment, es va valorar el fet de si els motius de la ruptura s’explicaven per l’actitud de Sergio Ramos a casa. Tot i això, la col·laboradora de El Hormiguero va donar la cara pel seu marit i va deixar clar que l’andalús sí que col·labora amb les tasques de la llar.
Ramos finalitza el seu contracte amb el Paris Saint Germain el proper 30 de juny de 2023. No ha renovat i els francesos tampoc li faran l’oferta. El seu futur és una incògnita i és molt probable que abandoni el futbol i que el Real Madrid li ofereixi un càrrec a la Directiva.