
Sergino Dest podria acabar a la AS Roma
Sergiño Dest té la porta oberta
El FC Barcelona està treballant en les properes incorporacions que han de construir un Barça millor. Per aconseguir-ho, no n’hi ha prou en pactar les arribades, cal que alguns jugadors siguin traspassats o cedits a altres equips per fer caixa amb les seves vendes i per alliberar massa salarial. Un dels que té la porta de sortida ben oberta el Sergiño Dest. El lateral no compta amb Xavi Hernàndez i des del club se li ha recomanat la seva sortida.
El defensa nord-americà té 21 anys i semblava que arribava amb la qualitat suficient per ser un dels millors jugadors dels propers anys. Tot i això, no ha acabat d’explotar. Està molt lluny del seu paper a l’Ajax d’Amsterdam i no està demostrant el seu talent. Està al sac dels transferibles, de manera que si arriba una bona oferta, Joan Laporta no s’ho pensarà dues vegades.
L’arribada del tècnic terrassenc encara fa més difícil la seva continuïtat. Amb Ronald Koeman a la banqueta encara tenia una mínima possibilitat, ja que el neerlandès jugava amb defensa de quatre i, per tant, amb dos laterals. El ‘6’ del Barça juga amb extrems oberts i, sovint, amb una defensa de tres centrals on els laterals no existeixen. Perfils més solvents com Óscar Mingueza i Ronald Araujo donen més confiança a Xavi.
El Bayern de Munich és un dels equips més interessats en incorporar-lo. De fet, des del conjunt bavarès ja estaven interessats en ell quan jugava a l’Ajax i finalment es va incorporar al Barça. L’altra opció també passa per la Bundesliga. El Borussia Dortmund també li va al darrere. Seria una molt bona notícia pel FC Barcelona que Dest formés part d’una operació d’intercanvi amb Erling Haaland. Evidentment, afegint diners.
Dest acaba contracte amb el FC Barcelona l’any 2025 i té un valor aproximat de mercat de 30 milions d’euros. Uns diners que servirien per millorar l’economia del club.
4 pensaments en “Dest sentenciat: El Barça farà això”